Wat kun je van Robert van den Ham verwachten?

Robert van de Ham is een strategisch denker én mediamaker met impact. Als directeur Zakelijke Media bij DPG Media bouwde hij aan sterke businessmerken zoals De Ondernemer en BusinessWise. Vanuit zijn ervaring in zowel journalistiek, leiderschap als merkontwikkeling beweegt hij al jaren op het snijvlak van inhoud, innovatie en strategie — met oog voor mens en beweging.

Tijdens de leiderschapsreis neemt Robert je mee in zijn persoonlijke reis van redacteur tot directie, van verhalenmaker tot veranderaar. Hoe blijf je als leider geloofwaardig, wendbaar én toekomstgericht in een wereld waar verandering de enige constante is? En hoe claim je als professional je eigen ruimte binnen grotere structuren — zonder jezelf te verliezen?

Robert deelt zijn inzichten op het gebied van media, communicatie, positionering en leiderschap — én laat zien hoe je jezelf als leider krachtig en authentiek kunt neerzetten in tijden van maatschappelijke en organisatorische transitie.

Verwacht scherpe reflectie, inspirerende verhalen en een blik achter de schermen van de top van de Nederlandse mediamarkt.